35 %
تخفیف

ویلاهای اقامتی گنجنامه  (همدان)

آدرس: همدان ضلع شرقی فلکه گنجنامه دهکده تفریحی توریستی گنجنامه

تلفن تماس :09182223313

اینستاگرام : hotel.ganjname@

پیش نمایش نقشه
شرایط استفاده
برای این تخفیف، همراه داشتن کارت عضویت یا نصب اپلیکیشن مهرگان نوین الزامی است.
توضیحات تکمیلی ویلاهای اقامتی گنجنامه  (همدان)

اقامت گنجنامه همدان

در رشته کوه‌های زاگرس و الوند، در فاصله پنج کیلومتری از شهر همدان، دهکده گردشگری توریستی "گنجنامه" واقع شده است، که در میدان گنجنامه و در نزدیکی کتیبه‌های کهن قرار دارد. این مجموعه شامل سوئیت‌هایی با امکانات رفاهی کامل است، که شامل تخت خواب، مبل تخت خواب شو، آشپزخانه مجهز، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب می‌باشد. همچنین، نگهبانی ۲۴ ساعته در این مجموعه فراهم شده است تا اقامتی به یاد ماندنی و با امنیت بالا را برای مهمانان فراهم آورد.

اقامتگاه بومگردی گنجنامه همدان

اگر به دنبال سفر به همدان هستید، پیشنهاد ما اقامت در ویلاهای کوهستانی دهکده گنج‌نامه است. اینجا جایی است که در هر فصل و در هر شرایط آب و هوایی، شما را با یک تجربه بی‌نظیر طبیعی مهیا می‌کند. ویلاها با تمام امکانات رفاهی مجهز به طراحی داخلی مدرن و سیستم گرمایش از کف طراحی شده‌اند. ضمناً، این ویلاها دارای آشپزخانه‌هایی کاملاً مجهز، سیستم صوتی و تصویری مرکزی، و پارکینگ اختصاصی هستند.

موقعیت ویژه این ویلاها در دامنه‌های زیبای کوهستانی و نزدیکی به دره گنج‌نامه، زیبایی‌های طبیعی را در هر فصل به شما ارمغان می‌آورد. از مناظر سرسبز و رودخانه‌های شفاف در فصول گرم تا پوشیده شدن کوه‌ها به طبقه برف در زمستان، همه با هم تجربه‌ی خاصی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

این منطقه به علاوه از مناظر طبیعی زیبا، دارای تفریحات متنوعی نیز می‌باشد، از جمله تله‌کابین، غار آکواریوم، سورتمه ریلی، و بانجی جامپینگ، که این جاذبه‌ها از جاذبه‌های دیدنی و تفریحی همدان به حساب می‌آید.

 

 

قیمت هتل گنجنامه همدان

گنجنامه یکی از بهترین مناطق گردشگردی همدان است. با خرید کارت مهرگان نوین علاوه بر دریافت تخفیف از ویلاهای اقامتی گنجنامه، به صورت نامحدود از دیگر خدمات تفریحی، رفاهی، درمانی و ... مجموعه مهرگان نوین بهره مند شونید.

 

ویلاهای اقامتی گنجنامه

توضیحات: ضمن تشکر از صبر و توجه عزیزان به علت ورود به سال جدید و تغییر تعرفها تا اطلاع ثانوی تخفیفات اعمال نمیگردد. 

*جهت رزرو ویلاهای اقامتی گنجنامه از یک هفته قبل اقدام فرمایید09182223313. تیم پشتیبانی مهرگان نوین، آماده خدمت رسانی و رزرو هتل در گنجنامه همدان برای مشتریان محترم است.

شروع قیمت از شبی 1,500,000 تومان

 

نظرات
4 دیدگاه
ویدا میرزامحمدی
17:41:00 1402/11/19
بهترینهه😍
farnaz Khoshdel
22:23:50 1402/11/19
منظره زیبایی داره🤭
سمیرا مالمیر
19:51:11 1402/11/21
فوق العاده اید با این تخفیف ها
شبنم شریفی
12:15:50 1402/11/23
عالی و بی نظیر