12 %
تخفیف

رستوران ساحل (همدان)

آدرس : همدان جاده گنجنامه دور میدان عباس آباد
تلفن تماس :08138380903

 

پیش نمایش نقشه
شرایط استفاده
برای این تخفیف، همراه داشتن کارت عضویت یا نصب اپلیکیشن مهرگان نوین الزامی است.
توضیحات تکمیلی رستوران ساحل (همدان)

رستوران ساحل همدان

اگر به دنبال بهترین رستوران در همدان هستید، باغ رستوران ساحل همدان بهترین گزینه است. این رستوران تجربه‌ای بی‌نظیر از غذاهای خوشمزه و منوی متنوع را برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از مواد اولیه تازه و با کیفیت، سرآشپزان ما غذاهایی را آماده می‌کنند که حتماً باب سلیقه شما خواهد بود.

محیطی دل‌پذیر و آرامش بخش، همراه با خدمات با کیفیت و دلپذیر، باعث می‌شود تجربه شما در باغ رستوران ساحل همدان به یکی از بهترین خاطراتتان تبدیل شود. همچنین، امکانات رفاهی، فضای باز و داخلی زیبا، و خدمات ویژه برای مهمانان، همه اینها موجب می‌شوند که این مکان یک مقصد محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به غذاهای خوشمزه باشد.

از فرصتی که باغ رستوران ساحل همدان ارائه می‌دهد، بهره بگیرید و تجربه لذت بخشی از خوراکی‌های لذیذ و فضای دل‌پذیر را تجربه کنید. اطمینان داریم که این تجربه به یک خاطره برای شما تبدیل خواهد شد.

تخفیف رستوران ساحل همدان

توضیحات:  دارندگان کارت مهرگان میتوانند با هربار حضور در سال 1403 معادل 12 درصد کمتر از نرخ مصوب، از خدمات رستوران استفاده نمایند.

رستوران ساحل یکی از بهترین باغ رستوران‌های همدان است. با خرید کارت مهرگان نوین علاوه بر دریافت تخفیف از رستوران ساحل همدان، به صورت نامحدود از دیگر خدمات تفریحی، رفاهی، درمانی و ... مجموعه مهرگان نوین بهره مند شونید.

نظرات
2 دیدگاه
farnaz Khoshdel
22:18:08 1402/11/19
کیفیت غذای خوبی دارن ، پرسنلشون جایگزین یشه بهتره
مدیر سایت
12:44:40 1402/11/21
حتما به اطلاع مدیریت این مجموعه خواهیم رساند
سمیرا مالمیر
15:39:25 1402/11/20
کیفیت غذاشون خوبه